Trade Show udstillere – Tips til nybegyndere

Messer er alt andet end en tur i parken, selv for erfarne udstillere, men hvis du aldrig har “oplevet” man det kan helt sikkert være en skræmmende opgave. Men så stor som bjerget vises du ved at du skal medtage messer i dit marketing-mix.

Og endelig, efter at månederne angst og planlægning, du endelig besluttet at tage springet og deltage i din første forbruger handel Vis som udstiller – dag i opgør er ankommet. Men vent et øjeblik, der viser, vil give dig den største bang for din sorteper, fordi messer ikke er billige. Du kan betale så lidt som $500 – $700 eller op til $2.500 selv $3.000 for et simpelt og relativt små 10 x 10 rum og så du ønsker at gøre alt for at gøre oplevelsen en succes. Hvis ikke, kan det være din sidste.

Husk følgende tip, når du sammensætte din handel Vis planer du bør undgå enhver større overraskelser og være godt på vej til en vellykket show.

Realistiske forventninger

Ikke gå ind i trade show forventer at gøre nok i salg til at dække alle dine udgifter. De fleste mennesker deltager i messer gør det blot indsamle oplysninger og lære, hvad er nyt i deres industri og marked – ikke at gå på en shoppingtur. Snarere, tage tilgangen, at dette er en måde at udvikle kontakter og få nogle gode solide fører. Udvikle en lille marketing kit, der indeholder små prøver af dit produkt (hvis muligt), brochurer og kuponer til de deltagere, der er villige til at give dig med deres navn og e-mail-adresse eller visitkort.

Leje kontra købe

I de fleste tilfælde, da dette er din første udstilling vil du leje din kabine. Din virksomhed er ny og ønsker at gøre en indledende big splash med et mindre budget. Når først udvikle en trade show program supplerer eller sprede din nuværende marketing mix, kan det være vanskeligt at bestemme den bedste udstilling og gøre en stor økonomisk forpligtelse på en udstilling under disse omstændigheder kan være en skræmmende opgave.

Indtil du har været til et par messer, er leje normalt den bedste vej at følge. Selv efter du har gjort din forskning og besluttede på den bedste udstilling der passer til dine behov. Denne måde, får du mulighed for at “prøvekøre” din udstille.

Og hvis tingene går godt, og du begynder at deltage mere viser du kan kigge ind i de økonomiske fordele ved at købe en udstilling. Typisk, det tager omkring fire shows for at leje en stand til at dække udgifter til indkøb af en ny udstilling.

Udstiller på første gang handel viser

Første gang messer har ingen track record, kan ingen garantier, og det blot vise sig for at være spild af din tid. Mange shows begynde ikke at tage, indtil deres andet år, og da dit mål er at opbygge relationer med din målgruppe; i de fleste tilfælde, vil du være meget bedre stillet, hvis du holder dig med viser, at har en fast track record.

Salg af høje omkostninger produkter

Som tidligere nævnt de fleste messe deltagere deltage fordi de ønsker at indsamle oplysninger og se hvad der er nyt og så hvis du forventer at sælge snesevis af Gavekurve eller hvad dit produkt er på $50 et stykke du vil sandsynligvis gå hjem med fuld sæt af lageret. En bedre løsning, er hvis du beslutter at sælge noget, at sælge et produkt, der er lav – mindre end $20, fordi folk er langt mindre tilbageholdende med at skille sig af med en $10 eller $20 bill.

Incitamenter

Trade Show arrangørerne hader Tom kabine plads. Derfor, en god måde at udnytte dette faktum er tilgang Vis arrangørerne et par dage før showet og bede dem om der er noget tilgængelige. Hvis der er, og i mange tilfælde er der, er du i en perfekt position til at forhandle om nedsatte kabine plads eller måske endda få det gratis. Desuden Glem ikke at spørge, hvad der kommer med standen. Nogle arrangører med leverer et par stole og et bord, men mange vil kun levere et tomt rum. Bare husk at alt er til forhandling, og hvis du ikke spørge du ikke vil modtage men spørg altid så du ikke løber ind i en stor overraskelse den første dag i showet.

Markedsføre dig selv som ekspert

Tilbyde at føre et seminar i dit område af ekspertise på showet som en måde at fremvise din ekspertise. Du skal blot vælge et emne, som du er bekendt med og der binder ind i hvad du promoverer på din kabine. Dog ikke gøre præsentationen en 30 eller 45 minutters pitch. Tilbyde ægte, gode oplysninger for hovedparten af din præsentation og kun udnytte de sidste par minutter for at pitche din produkt. Følg denne enkle og fornuftige formel folk vil flokkes til din kabine og pøbelen, der samler vil tiltrække andre deltagere.

Kig i live

Ingen vil stoppe på din kabine hvis du sidder bare der ser træt. Få din bag og hilse deltagerne med et smil. Dette er meget mere indbydende. På bagsiden, bare stod med et smil er ikke nok. Du nødt til at lokke folk til at stoppe. Bringe energi og entusiasme til din kabine og deltagerne gerne vil stoppe op og virkelig tage et kig på hvad du promoverer.

Fokus på blot et produkt eller Service

Hvis du fokus på alt for mange produkter du vil kun forvirre folk og hvis folk er forvirrede, de vil ikke stoppe på din kabine og de helt sikkert ikke købe eller give dig deres kontaktoplysninger.

Få vist et Banner

Selv hvis de mennesker ikke er fortrolig med hvad du promoverer, de har brug at vide, hvem du er. Derfor, at have et banner, der tydeligt viser hvem du er vil invitere folk til mindst checkout din kabine.

Følg disse simpelthen regler og huske den primære årsag til de fleste mennesker deltager i messer og din første (og din 21) trade show oplevelse vil være et positivt.

Denne artikel kan gengives i sin helhed.

This entry was posted in Nyheder. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.